Dagar att se fram emot!

Nu är jag hemma. Det var pinsamt att åka buss idag, jag tänkte "testa" använda mitt skolkort fast det inte är en skoldag. -Pip- Inte skoldag.
Ehe, ops!

Hos Gina var det som vanligt, vi pratade på som vi brukar. Hon har roliga och bestämda åsikter, vi pratade om yoga och religion. Inte sånt jag pratar om ofta, men det visade sig att hon är ganska religiös.
Fick en att tänka efter lite.
Haha, och henens miner. Jag satt och log och skrattade även om vi pratade om allvarliga saker.
Fast ingen slår Birgitta i minspel och kroppspråk! Kommer att sakna henne när hon flyttar Daisy i sommar...
Crazy-Daisy=)

 Uckydoo

- Imorn blir det att fara till Anna, tidigt på morgonen. Hoppas jag får rida Uckydoo (A)
- Onsdag är det typ lunchtrv i Skellefteå, jag och Linda ska dit. Sjefen ska starta!=D
- På torsdag följer jag nog Anna till Umeå, hon ska starta lite hästar där!

  
Grimaldi                     Järvsösjefen


(Bilder från Anna Johanssons hemsida.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: