Ett plågsamt dygn

Om ni undrar varför jag inte bloggat på någon dag, eller rättare sagt en och en halv, så beror det på att jag har varit sjuk. Jag har fortfarande inte återhämtat mig.
Började väl där igår natt då man vaknade vid 3. Inte skojjs, bland annat för att jag hade morgonutsläppet. När jag väl kom hem, yr och illamående, så höll jag på att spy en sisådär 4 gånger på väg upp i trappen. Och, jajustdet, en gång när jag satt på toan.
Men nog om det, jag mår bara illa när jag tänker på det. Det känns som om jag tappat några välbehövliga kilon för att jag inte ätit så mycket. Jag känner mig alldelens platt.
Tack och lov kunde Bea ta min kväll, jag hade faktiskt en hel del planer i lördags. Jag hade utsläpp, skulle mocka och fixa mat till Barino, rida Wilma och så insläppet.
Allt gick i stöpet för en jävla magsjuka.

Jag är dock på bättringsvägen, har knappt varit sjuk i ett dygn. Tack Gud för feber och smärt-nedsättande tabletter.


Love /M.

Anna

Stackare :(

Datum: 2008-03-23 Tid: 18:51:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: