Fancy

Red Fancy på hoppningen, pigg som vanligt då det vankas hinder. Hade lite problem med vägarna, men whatever!
Hon var lite för rusig i början, men läraren tyckte iaf att jag red henne ganska bra i slutet.

Just nu sjunger jag med i Nick Pitera's One Sweet Day. I'm sorry I never told you, but I thought you'ld always be there.

Fint! Jag måste ringa Katarina F, jag saknar sången! Men jag glömmer jämt.
Känns lite.. Ja, nervöst att ringa.

Det blir Zoo Tour på torsdag, med Helle. Fick byta mitt intag på tors mot Linda's lördagmorgon.
josse

Jag & Knorris hade Fancy imorse på sitsräningen! & jag kan tala om för dej att hon iiinte var lugn;)

OH! vi ses på Zoo Tour!!!

Datum: 2008-03-18 Tid: 23:13:44
Bloggadress: http://jossipossi.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: