Fartfylld dag, igen.

Imorse vaknade man kl 8, av sig själv. Fast å andra sidan la jag mig vid 21.
Sen for jag och Linda till travet i det sköna vädret! Järvsösjefen travade på riktigt bra, knep sista pengaplatsen.
Han är för söt=) Sen startade Cupido Accent, Annas nyfördärv oxå, men vi for innan han skulle starta.
Jag red R utan träns och sadel idag, hade bara en grimma och grimskaft att styra med. Men jag höll knappt i dem heller. Hon gick jättebra! När jag skrittade fram var det då ingen skillnad, hon var nästan bättre då.
Linda följde mitt exempel, fast hon hade lite svårt att få stopp på sin rääääserponny.

Sen gick jag för att tjata lite på Katrin om att köpa krafft till Lilla R. Hon börjar behöva något i magen som jag rider henne (A)
Och då sa Katrin att vi har betfor inne i foderkammaren, och att hon ska köpa havre. För att ge henne lite energi. Hon behöver ju inte så mkt näääring till stormagen=) Med betfor och havre får jag en piggelin liten häst!

image50

Jag har hittat så mkt fint på Royal, jag vill till exempel ha ett nytt schabrak. Mörkblått med guld helst! Så det matchar hennes blå grimma.

Ikv ska jag äta kladdkaka!
Jag åt just på lite ostkrokar, men mitt i en tugga kom jag på att det är transfetter i dem! Man känner igen transfetter på om produkten är knaprig. Typ som chips och fabriksgjorda kakor.
Inte för att jag bantar lr nåt, men transfetter är tydligen inte bra alls.

 Mums! Gör man den själv vet man ju iaf vad som är i.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: