Hrmp!

FUCK THIS FUCKING SHIT!
Japp, här hade man skrivit värsta långa inlägget. Sen svarar tydligen inte internet, så allt stängs av.
Kort om vad jag skrev;
- Idag har jag varit på Srk och ridit. Jag red Cornelia.
- Vi har gått en tipsrunda ända från vitberget.
- Jag var inte till R. idag.
- Mitt hår är tråkigt.
- Jag fyller 17 år imorn.

Nu blev man ju världigt motiverad att skriva någonting.

 Bara för att de är så söta.

Jag känner mig lite nere, det är skola imorn.
Man undrar ju ibland vad som händer med ens liv, om man gör rätt sak. Eller vad man passar som. Jag mår illa när jag tänker på det. Jag vet att jag kommer bli bra, men jag orkar inget när det går dåligt. Och jag vill bra nu. Jag måste träna, men vet vill träna när det går dåilgt?! Det enda jag vill träna på just nu är att rida.
Det är något man kan träna i evigheter.

Anna

Gick det bra med Corran X) HAHAH! ÖH, ja :) Mitt hår är tråkigare btw. Jag veeet att du fylller år :}

Datum: 2008-03-12 Tid: 22:21:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: