Långtur

Idag red jag, Linda och Maria ut. Gick finfint, Ruffa tyckte det var roligt och var ganska pigg. Hon ville iaf inte sluta springa. Vi var ute i två timmar i solskenet.
Maria red Wilma, som jag har tagit två gånger nu utan att rida alls. Hoppas det blir en tredje gång, och att jag får rida då.

Mamma träffade Julia F idag, jag saknar henne. Eller hästarna. Eller kanske inte hästarna när jag tänker efter. Eller så kanske.
Hon har tydligen fått en ny nordis, svart med mkt man.  "Jättegullig" var ordet som användes. Mnåå, jag vill dit!
Känns som jag missar då jag inte är där. Jag saknar Kvistur oxå. Med honom var man aldrig orolig, det var inte komplicerat. Och även om han inte tyckte det var så roligt att bli utsläpad på en ridtur så var han perfekt. På något sätt.

Jag måste dit!
(Julia ska tydligen känna någon som ger kurser, typ horsmanship-aktiga saker. Jag vill ha numret!)

Sanna är sjuk nu oxå.

Godnatt! /M.
Anna

Jag börjar känna mig hängig jag med :/

Datum: 2008-03-26 Tid: 23:43:45
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: