Onsdagmorgon

Ja, sov alldelens för lite. Känns som om jag behöver minst 10 timmar för att vara utvilad. Såg Gossip Girl och The Starter Wife igår kväll, det var bra. Hann med att fixa naglarna där medan, korta och blanka.
Inte så peppad för idag, först har vi An-So, Hår och Kemi. Det är iaf vad boken heter, minns inte vad själva kursen heter. Sen har vi datakunskap. Döda mig låååångsamt. Eller så inte. Vi hade Excel förra gången, och förrförra. Så tråkigt att jag ville gråta en skvätt.
Idag har jag ingen mascara, på tal om ingenting. Känns bra. Jag får ändå inte snyggare ögonfransar av att ha mascara. Tycker jag iaf. Bara man har foundation som täcker över resten av skiten så!

Nu kommer An-So. Och Tanya. Vi ahr typ en massa prov efter lovet, inte kul. Hud och Hår, datakunskap och naturkunskap. Och sen har jag ett matteprov som måste göras nån gång.

MEN, idag ska jag shoppa! Jag hade ju fått en del pengar, på min födelsedag. Jag måste ha nåt nytt känner jag, iaf till Zoo Tour. Jag ska köpa en tröja från H&M, killtröja men vadå (A)
Anna

Fuck, jag som hade skrivit värsta llånga kommentaren! och så uppdateras sidan! Gaah! :P

Datum: 2008-03-19 Tid: 09:04:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: