Solskensdag

Morgonen började med att jag klev upp. Haha, Anna kom och hämtade mig vid 20 över åtta, och klantig som jag är så hade jag glömt hästkläderna i tuvastallet. Vi skulle köra och hämta upp dem, men pratade så mycket att vi glömde det. Så istället för att vända om, for vi till Royal Hästsport. (Ligger just vid travet)
Hon köptenya ridtäckbyxor åt mig! 549 spänn! Och jättegosiga fårskinnssulor som jag har i mina ridskor. Som en födelsedagspresent, fast jag jobbar typ av det lr hur man säger=)
Ho är bara för snäll!

Jag är ju där och hjälper till hursomhelst, det är ju jättekul!
Imorn startar Järvsösjefen och Cupido Accent på hemmabanan på lunchtrav, jag drar med mig Linda. Vi är typ peppade=)

Torsdag blir det att fara till Umeå och starta hästar, blir råskoj! Helle ska typ dit oxå=D
Nån dag ska vi åka slalom oxå=)

Det var planeringen.
Mirella vill att vi ska komma upp till henne nån dag på lovet, eftersom hon har tid då. Pappa vill verkligen, men jag kan inte och Sanna vill ta med sig en kompis. Men dream on, S.
Känner mig lite skyldig mot pappa, och visst skulle det vara kul att träffa Mirella, men jag hinner bara inte.
Jag har viktigare saker för mig än att träffa en syster som inte brytt sig om att ens försöka hälsa på i ett antal år.
Jag är elak, jag vet.

Det är jättehärligt väder idag!


Love /M.
meli

Hej hej!
Hoppas allt är bra?
kolla runt lite på din blogg o tänkte bara lämna lite spår :)

Hoppas du får en trevlig Tisdag

Kramiiss // M

Datum: 2008-03-04 Tid: 15:26:47
Bloggadress: http://mellikaa.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: