Torsdagsmorgon

Jag kunde inte somna igår, jag har ett väldigt världsligt problem. Jag vet inte om jag ska på Zoo Tour ikv, Helle skulle till Malå så hon kan inte fara med mej. Precis som förra gången tappade jag helt sugen.
Jag får fara med Josse och Ida och några fler, men jag vet inte än. Om jag stannar hemma orkar jag ju upp för att jobba imorn bitti. Och det vill jag typ.
Jag har världens bästa "jobb".

Hoppas jag får sommarjobba hos Anna. Hon sa nåt om arbetsförmedlingen, att de kan betala. Jag kommer ändå vara där hela sommaren.

Jag ska klura vidare, det känns ju lite tråkigt att vara hemma hela kvällen, men jag skulle ju kunna jobba annars!
Kanske jag får rida Uckydoo...!

Nu har vi engelska, och ahr man gjort klart alla moment får man vara ledig från frisörtekniken. Vilket jag inte är. Jag är ändå peppad dock. Jag måste klippa klar min damdocka, lika längder. Sen rulla Curlers och nåt mer.

Ajja, nu ska jag kolla in på Pixbox.
Love /M.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: