Träffat lite folk

Det har jag gjort idag. Närmare bestämt Anna, Helle, Nico och Anders. Japp, they're back together. Som jag sa; Meant to be. Nä, nu ska jag sluta med den här svengelskan, det är töntigt, jag vet.
Som min kära syster alltid påminner mig om (A)

Och våran jeep (Ursäkta det här, men JÄVLA KUK-maskin!) funkade inte idag. Man börjar ju bli smått less, den har nåt fel. Så man gick till stallet med vovven, med förhoppningar om att slippa gå hem. Åh nej, tyvärr.
Mina ben måste få återhämta sig, jag är för aktiv just nu!

Min syster fyller 15 år idag, jag har köpt en present. Något stolt över min påhittighet, ehe. Jag tänker inte säga vad jag köpt här, man vet ju aldrig vem som snokar! Fast jag kan säga att det börjar på U.

Mihi, nä jag börjar bli lite trött nu. Av allt det här promenerandet.

 Love/ M.

Anna

Jag vet
:}

Datum: 2008-03-09 Tid: 21:17:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: