Travkväll i Umeå

Jag vaknade nyss av att mamma for till jobbet, och min lilla vovve hoppade upp i min säng. Förr tyckte hon inte alls om att sova i min säng, men nu så går det. Det är bara det att hon tarupp så mycket plats, och lägger sig så att man inte får något av täcket. Cute little dog!

image52

Igår följde jag då med till Umeå, i bilen var det jag, Anna, Åsa och Hampus. Och lastade i bilen stod Grimaldi och Vickers Gamma. Order by Numbers fick typ skjuts av nån annan.
När vi kom fram till Umeå, var vädret rätt så bra, men när viskulle hem så var det typ snöstorm (A) Jag sov bort det mesta av resan, men Anna var jätteduktig. Hon tyckte inte om att köra när det började bli halt.
Och nån himla traktor/plogbil försenade oss med 40 min.

Det gick väl sådär i loppen, de sprang på väldigt bra, Anna fick väl in 5000 kr iaf. Jag tror Grimaldi blev 5 eller 6, Vickers Gamma typ 4 (av endast 6 startande) och Lorden (Order by Numbers) blev diskad för att han galopperade.
Fast jag kanske minns fel.
Helle var där oxå, med Frodo och Lana. Lana Pisslina.
Och vilket blåöga Helle har ;)

image53

Jaja, nu ska jag typ äta frukost och se lite på tv. Sen ska jag in till stan, min syster fyller 15 år idag. Fast hon är i Haparanda med pappa och hälsar på vår syster och hennes barn.
Så hon får presenten imorn. Undrar om jag kan få nån med mig till stan?=)

Love /M.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: