Virrig dag

Men det blir nog bra i slutändan. Jag ska till Gina strax, och chilla lite =) Hon är jätteschysst, vi är värsta bra kompisar och hon är typ 40!
Jag skulle egentligen ha varit och jobbat hos Maama, men när hon ringde i morse så sahon att jag kunde sova lte längre, och att hon skulle hämta mig senare. Halv tio ringde jag upp, och det fannstydligen inte mycket att göra.
Stackarn hade mockat alla boxarna själv, när jag kunde ha hjälpt till!
+ Att hon frågade om jag vill ska sommarjobb hos henne (Via arbetsförmedlingen!) Jippie!
Jag har velat fråga, men jag trodde inte att hon behövde hjälp=) Lr inte at jag kunde få betalt iaf. Bästa sommarjobbet verkligen!

Jag skriver mer sen, min buss går straaaax...
Love /M.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: