En dag

Ja, den här dagen har varit lite annorlunda, t.ex. hade vi inga lektioner, utan lyssnade på en tjej från L'Óreal som pratade om blonda hår. Det var ganska kul, hon gjorde lite på modeller oxå. Jag slutade lite tidigare, tog cykeln (japp, mamma skjutsade mig i morse med cykeln därbak!) och styrde kosan mot stallet. Sket i ridlektionen, vi hade uteridning och Anna skulle inte dit. Kändes lite ovärt, så jag red Ruffa ist.
På banan. Utan sadel. Utan träns.
Det enda jag hade var en grimma och två ihopknytna grimskaft. Hon är typ duktig, hon lyssnar jättebra på det lill man tar i grimskaften. Men det gick ändå inte perfekt, jag tror hon tycker jag är en pain-in-the-ass/bitch, som tvingar henne att göra en massa jobbiga saker. Och i galoppen genar hon som fan! MORR!
och så vill hon bara äta gräs hela tiden, och höll typ på att springa över mig när jag skulle släppa ut henne i hagen! Tur för henne att jag älskar henne!

Jag såg en igelkott på vägen hem, stannade och bevittnade miraklet en stund.

Imorn kommer Dahl's-bussen så jag ska köpa mig en sax. Och sen har vi dataprov (tror du jag har pluggat, neeeej) och sen ska vi på teater. Estet-treornas avslutningsteater, typ.
Och så måste jag plugga.

Och så har jag klippt luggen. Jag tänkte inte ens, bara klippte. VAD TÄNKTE JAG MED? Inte då hjärnan iaf.
"Jag använder bara hjärnaaaaan!"
Anna

Hellugg? ;P

Datum: 2008-05-20 Tid: 22:33:33
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
Helle

Goodbye! Nu drar jag ut i skogen ;)

Datum: 2008-05-21 Tid: 08:16:42
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: