Fredag

Fredag, jag ska inte vara med på idrotten, utan hoppas att jag hinner plugga då. Jag har knappt pluggat nåt, men orkar nästan inte bry mig. Kommer bry mig när jag jag sitter där med provet.

Nästa helg fyller pappa 50 år! Så det kommer vara folk hos oss. Undrar vad jag ska hitta på? Jag vet inte om jag vill vara hemma.
Iaf, idag ska jag till stallet, och rida. Igår var jag där på morgonen och kvällen, men gav bara mat. Och vatten.
Det var en tjej som provred "Suan", stackars Z.

Jag tror jag och Cissi far ut och rider idag, om hon hinner komma till stallet. Josse har jättelånga hovar, och då menar jag jättelånga. R lovar att han ska komma och sko, men kommer aldrig. B ska ringa till en annan skoare.
Tackochlov.


Jag hatar min kropp, nu är jag typ sjuk och allt, har typ värmesvallningar. Typ varm i armen ibland, foten ibland. Jätteknäppt.
Helle

Varför ska Z. sälja Suan? :S

Datum: 2008-05-09 Tid: 10:44:02
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: