Slödag

Idag började jag kl 10.30, och vi gjorde inte mycket alls innan lunch. När vi ätit for vi in till stan och hade picknick på Nordanå, det var mysigt=) Spelade kubb och kubbstafetter. Vårt lag vann fyra gånger! Hehe.
Efter det tog jag bussen tillbaka till skolan, och körde med moppen till stallet. Jag var riktigt  snabb idag, men jag hann rida ut en timme och en kvart. Red längs cykelvägen och upp mot galoppbacken, och kunde trava och galoppera litegrann! Mysigt värre!
När vi var på väg tillbaka så tyckte Ruffa att hon hörde något, och gjorde tvärt om och galopperade en bit. Tokhästen! Ibland undrar man ju=)

Har varit och kollat på Helles provlopp, coolt att se henne där ute! GO HELENA!

image127
Helle

Det var roligt att ni kom och kollade :)
Snygg bild förresten ;)

Datum: 2008-05-29 Tid: 09:46:09
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: