Tuvastallsmöte

En hel del förändringar, måste jag säga! Och städdag den 18:de, då kommer vi samlas allihop och greja. Vi tog upp många punkter, och jag känner mig ganska nöjd.
Kommer sakna lite människor som flyttar...

Idag red jag på banan, där Linda hade byggt upp hinder. Ruffa smiter från arbetet och tycker nog att jag är jobbig. Hehe.
Efter ett tag hör jag att det börjar mullra, och tittar upp. Ett stort moln har vällt in över oss, och jag kan säga att det inte var lite regn som föll.
Ruffa var genomblöt av svett och regn. Sötfia =)
Hästarna börjar stå ute nu, så det blir endast morgonfodring, lunch och kvällsfodring numera. Det blir nog rätt skönt, då går det väldigt fort.
Det är ju inte länge kvar tills hästarna far på bete.

En gång till; Jag kommer sakna folket som flyttar!

Anna

Vilka är det som flyttar?

Datum: 2008-05-04 Tid: 22:37:16
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
Helle

Haha, vi var ute och jagade knäpponnysar i regnet ;P Men det var lite mysigt ändå :)

Datum: 2008-05-08 Tid: 10:23:10
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: