Jag älskar Caroline.

HOOCH IS CRAZY
/RW



Huvva, matte.... *CRACKPOWMOWCOWPOOPTILDURGICKOCHDOGEHEHEELLERFRÅGETECKEN*
Jag vill dö. Efter skolan ska jag fara hem till Red Walrus och häva i mig korv i stora lass. Efter det ska vi fara på hårvisning på Café Viktoria. Caroline (Red Walrus) är verkligen en underbar människa. Bäst i världen skulle jag vilja påstå.

Hon är vacker också:


Bevaka hennes bilddagbok: redwalrus.bilddagboken.se


PUSSCIAO :*:*:*:*:*:*:*:*
hemlig beundrare av Caroline

ÅÅÅH, hon är verkligen vacker! :::* <333333

Datum: 2008-11-25 Tid: 15:04:36
j

hihi =D kom när du vill =D men slutar klockan 2 iaf så är väl hemma 3 säkert iaf;)



sv: haha tack:]

Datum: 2008-11-25 Tid: 15:42:01
Bloggadress: http://jossipossi.blogg.se/
RW

VARFÖR KOMMENTERAR INGEN FÖRUTOM MIN HEMLIGA BEUNDRARE OM HUR VACKER JAG ÄR DÅ??!?!?! :'(

Datum: 2008-11-25 Tid: 22:07:31
Bloggadress: http://redwalrus.bilddagboken.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: