Childhood memories!

Det finns sällan något så roande som att läsa gamla berättelser och titta på gamla teckningar från lågstadiet! Stavningen är fantastisk. Tempusformerna är perfekta. Teckningarna man en gång var så stolt över är idag helt galet konstiga.
Men det finns ljuspunkter.
Minns någon när vi hade bänkar med lock? Om ni minns det, kanske ni också minns våra "hästar" som bodde där.
Jag hittade dem idag, kompletta med boxar, täcken, foderlådor, utrustning, foder, grepar, bajs!

Så fantastiskt.

Anna

Ja, vet du hur kul det var?! Men jag tror inte jag har kvar mina :( Däremot mina och Annas lappar från sexan, väldigt intressanta konversationer ;)

Datum: 2008-10-04 Tid: 08:32:42
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: