Back and forth and side to side

Okej, jag vet att jag har varit dålig med att blogga de senaste dagarna. Har inte orkar eller haft lust. Nä, jag har spenderat mina kvällar med att titta på Vänner.

Just nu är det dåligt med Vänner-avsnitt, men jag tittar lite på Desperate Housewives. Jag såg just på det andra Desperate-avsnittet som rört mig till tårar. En tornado var med. Det första avsnittet var när Gabys adopterade barn togs ifrån henne. Snyft!

Idag slutade jag tolv efter två prov. Så jag for ut med Raffen i två timmar och njöt av solskenet. Han var rätt pigg, men i början i traven var han jättefin! Sen blev han väldigt pigg och det blev lite svårare. Men vi har gått väldigt framåt.
När jag kom tillbaka så hittade jag en söt hund i Josses box. Den var tydligen ute på vift och Bea tog in den. Som tur var hittade den hem strax efter det.

Och ännu en sak, idag hade vi hoppning på ridlektionen. Jag red Amigo, hade höga förväntningar, och visst var han fin, men väldigt annorlunda. Men det var roligt att hoppa, särskilt när vi höjde upp hindren lite. Då koncentrerade vi oss lite mer.

Och ännu, ännu en sak till, jag pratade just med Julia, och erbjudandet om Dunder står kvar. För Bea kunde jag ha Dunder i Tuvan tills allt var klart i Innervik, men Julia tyckte inte att det var en så bra idé. Dunder har haft det lite kärvt förr, så det är bäst att han inte flyttar runt så mkt. Det gör mig inget, jag ska fara dit några gånger i veckan. Lära känna honom, träna upp kondisen och sådär. Jag är ganska entusiastisk. Och har ju hittat rätt fina ridvägar där borta oxå!
Dags att utforska!

Nu ska jag väl ta och göra nåt annat.
Anna

Så kul att det kanske löser sig med Dunder och allt :)

Datum: 2008-10-07 Tid: 22:12:59
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
j

fina dunder =)

Datum: 2008-10-10 Tid: 00:19:30
Bloggadress: http://jossipossi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: