Better safe than sorry

Abbilou <3

Veterinären kom idag, hon ringde där vid 10-11 och undrade om hon kunde komma vid lunchtid. Tog ledigt från matten och moppade till stallet. Jag måste säga att beslutet är ännu svårare att ta nu! Om hon ändå kunde ha sagt; "Ja, han är helt frisk och du kan börja rida direkt." eller "Nej, han är halt och kommer inte kunna ridas på flera månader." (Inte så kul om han skulle vara halt, och så men..)
Det hade ändå varit lättare att ta ett beslut.

Men jag har gjort mitt första böjprov och min första veterinärbesiktning idag iaf! Hon ville se honom longerad, men han har typ damp i höger varv och hon fick ta över. Han var envis.
j

hmn, vad sa dom då riktigt om han =) ?

Datum: 2008-09-11 Tid: 00:04:19
Bloggadress: http://jossipossi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: