Count me in!

Okej, idag var jag och Raffen ute och tokade oss. Eller han iaf haha. Nä, men lite stirrig var han där i början, med all blåst och sånt men allt gick bara fint. HITTADE VÄRLDENS JÄVLA BÄSTA RIDVÄG! Och jag har inte sett den förän nu!
GAGAAGAGGGGHHHH!
En fin grusväg som går bakom cykelvägen ända bort till Storängesvägen (som är huuurr fiiinnn som helst!) Så då slipper man skritta på cykelvägen (asfalt) i 30-45 min!

Så lite galopp blev det.
Btw, jag såg en uggla idag! Den var inte liten och den flög lågt och nära när jag travade förbi, skitcoolt!

Jag har piercat Ida i örat idag, med en kanyl. Jag börjar bli van? =) Sen gjorde vi muffins oxå!
Sen har jag cyklat i mörkret till stallet för att byta täcke på Raffen, och hur gullig är han inte? Följer en som en hund.
Han åker den 8:de eller 9:de. Kommer sakna honom.
Anna

Haha, ja, verkligen ;)

Det är nog bäst för båda :/

Datum: 2008-09-28 Tid: 15:09:11
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
j

Näää haha så kul med en ny ridväg =D



förstår att du kommer sakna raffen =(

Datum: 2008-09-29 Tid: 22:14:42
Bloggadress: http://jossipossi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: