Help please?

Jah! Då har man ridit Raffen barbacka (filt+täckesgjord) och det gick ju bra! Eller? Han var lugnare där i början, tror han trivdes men i traven spårade det ju rätt så mkt! Jag har tydligen ingen som helst balans, är ju van vid Ruffas runda rygg och korta, sköna trav. Så, jag gled omkring som en tok. Ramlade av en gång oxå, känner det lite i handen men det var inte så farligt. Swish sa det bara. Verkligen inte vackert! Men vad ska jag göra, misstänker ju att sadeln är åt helvete..
Jag fattar fortfarande inte mkt när jag rider den där hästen. Men det går ju inte bakåt länge iaf.

Nå, jag ligger tusen år efter med matten, så jag har lite att göra ikv. Och dialekt-arbetet ligger fortfarande på noll.
Huvva!
j

åh jag har också matte & projekt om ungdomsspråk + historia =(

Datum: 2008-09-15 Tid: 21:55:11
Bloggadress: http://jossipossi.blogg.se/
Helle

Hua, jag borde också plugga matte, men det känns inte så..viktigt :P

Datum: 2008-09-17 Tid: 07:40:29
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: