Matilda Evil-Eye

Då har man klarat av Försäljning och Service, det var en ovnaligt lång/seg lektion. Nu är det matte som gäller, prov nästa vecka. GÖH.

Jag längtar som fan till Novemberlovet, och ännu mer till Jullovet! Åhhh, jag vill julpynta och rida och mysa på!=)
VERKLIGEN VERKLIGEN! Just nu är mest som en vänte-period tills Raffen åker. På nåt knasigt sätt.
Jag blir bara arg på E, att hon förstört han typ. Stackars A, som lagt så mkt tid på han bara för att se honom halvt förstörd igen.
Jadu. Man kan ändå inte lita på alla.
Eller någon alls? De verkar hur bra som helst, men sen får man veta att de skiter i allt.

Fuck it.

Hejdå.
Anna

Jag längtar mer till tisdagen EFTER novemberlovet ;)

Datum: 2008-10-03 Tid: 09:29:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: