My day

Dagen började med skola, vi pratade om färglära (äntligen så händer det saker :D ) och ett projekt vi ska hålla på med om två veckor. Efter skolan tog vi bussen till stan, Carro fick damp på en busschaufför som var surig, och vi önskade honom ett dåligt liv. Stackars?
Jag gick på stan med Helena tills tjugo över fyra, när jag kom hem tog jag mig till stallet rätt fort. Bea hade sms:at innan, såklart hade Raffen smitit igen. Men hur konstigt var det när strömmen var av, och hagen näst intill var sönder?
Nu har vi fixat med strömmen iaf, så förhoppningsvis funkar den. Bea ropade på en av Sandras kompisar så han fick känna på tråden, haha.

Jag red iaf idag, lade sadeln snäppet längre bak och det verkade kännas ok. Rafffen var lite tokig och rastlös efter att ha stått inne hela dagen, så jag tror han gillade att få motion. Det gick ändå jättebra idag, halterna går sämst, men i traven samlade han ihop sig ganska bra och lyssnade rätt fint. Vi tog en galopp nedanför tåget, och nog var han pigg alltid!
Imorn blir det att rida ut och trava/galoppera lite mer. Han behöver det.

Nåja, nu ska jag väl käka och sådär.. See ya, hör av er=)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: