Slow down

Anna tycker att jag är kryptisk; men okej jag ska berätta då! =)
Anna (Inte Anna-Anna, utan Raffen-Anna) var och kollade Raffen igår, och skulle leta reda på en stallplats så fort hon kunde. Idag smsade hon och sa att hon hittat en, men hon har problem med att hämta honom. Och sen undrade hon ifall jag ville ta honom ifall hon gjorde en veterinärbesiktning. Jag tror nästan jag vill det, om han går igenom. Han är en fantastisk häst, men just nu är det lite struligt med hovarna och sådär. Som jag sagt förr till de flesta jag känner. (?)

Skulle han vara frisk och allt så visst, han är ju en pärla. Sadeln och sånt bör åtgärdas dock. Och ett par riktiga westerntyglar skulle ju vara bra så det inte händer någon olycka. Och bettet var kanske lite mkt.
Ja, ni hör ju.


MEN, vi får se hur det går! Jag ska till stallet sen tror jag, ska ut och springa oxå men jag är lite lat och har inte tagit mig ut än.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: