Why not?

Nu orkar jag inte mkt mer. Med svenskan menar jag.

Jag missade tydligen inte mkt igår, Praktisk Marknadsföring var precis som jag trodde. Och på Esv ska vi göra ett arbete, eller mer ett kollage om en tidsålder i grupper om fyra. Jag tror det var Antiken vi skulle göra om. Vi ska ta med hur människorna levde, deras kultur, vad de klädde sig i och hur de gjorde sitt hår. Intressant intressant.

Jag har börjat skriva på min bok, btw. Jag lägger inte ut det lilla, perfekta och utsökta stycke som jag skrivit här. Om nåt år kanske ni får köpa det på nätet eller på Bokia ist. Eller så kan man ju låna på biblioteket ist <3
Det här är ett av mina mål i livet. Eller något jag ska göra iaf.


Skriva en bok, ha en konstutställning, äga en häst (eller några kanske), jobba och rida utomlands, köpa en gård.

Låter inte så imponerande måste jag säga, men the heart wants what the heart wants.
Jag är nog en riktig norrlänning...?
Eller så är jag bara jag.

j

ja skolan suger =( tycker det låter bra att göra nåt allihop nån dag, vi får styra nåt=D

Datum: 2008-09-18 Tid: 14:48:43
Bloggadress: http://jossipossi.blogg.se/
Anna

Jag tänker då köpa din bok när den kommer ut :)

Datum: 2008-09-18 Tid: 15:29:38
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
Helle

Jag ska också köpa din bok :)

Om du kollar på Elitloppet när jag är med där ;)

Datum: 2008-09-19 Tid: 22:20:37
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: