You taste just like glitter, mixed with rock and roll

Jag har klippt både Therese och Mickan idag, plus färg i Therese hår och blev bjuden på en glass på kiosken, mums!
Imorn jobbar jag "sista" dagen, och ska väl ut och rida på kvällen..





Jag har insett att min senaste kyss: var ett avsked
Jag pratar: mycket med folk jag känner, lite mindre med nytt folk
Jag avskyr när folk: är elaka eller försöker köra över en
Min bästa vän är: Anna
Min första vän heter: Jag tror det var Tannia
Kärlek är: inte lika bra som på film
När jag borstar tänderna: tänker jag på annat
När jag lagar mat: experimenterar jag!
Jag tänder på: självsäkerhet och killparfym (hehe!)
Jag är rädd för: känslan efter en skräckfilm och man går där det är mörkt
Den värsta känslan är: att känna att alla andra har en bättre kväll än man har
Den bästa känslan är: att vara lycklig
Jag är bäst på: "bäst på fest"
Jag är sämst på: ta kritik
Om jag va ett djur skulle jag vara: något som kan springa eller flyga fritt
Min mobiltelefon är: dålig men matchar mina solglasögon
När jag vaknar på morgonen: tar jag en dusch, fixar smink och hår och äter frukost, nästan som en ritual
Just nu tänker jag på att: försöka hitta något att göra nu på kvällen
Bebisar är: små och söta

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: