Don't you read my mind

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA. Det nedanför är kopierat från Cissis blogg!

"Idag har jag varit i stallet vi skulle rida men det gick inge bra :j
haha vi började rida efter vägen uppe breve mig sen så ville vi inte rida på den andra vägen för det komme lastbilar :j
aja sen såg vi ett skoterspår på läggdan då da matilda
Matilda:vi rider in där
Jag:jag tor det iinte går för det är för mycket snö
Matilda:men vi kan rendå rida där
Jag:okej då

ruffa ville först inte gå över en liten snöhög till skoterspåret :j haha så jag hoppade av josse å trampade upp en liten gång å sen gick  jag in med josse där sen var vi tvungen att plumsa ända bort till andraq sidan -_- haha sen när vi komme dit å skulle gå över vägen så fanns inte bron kvar -_- åhh då var vii tvungen att plumsa tbx å jag hade gått med josse hela vägen dit så jag fick rida ruffa tbx till stallet sen fick matilda plumsa med josse genom hela läggdan :P

Jag:är det jobbigt
Matilda:ja
Jag:HAHAHA

ungni fär något sånt var det :P hihi
när vi kommer till stallet så började matilda plocka ut ur en box så get jävlarna inte stångar ner dörren i den box dom har:@ getterna stångar mot dörren så den nästan faller ner å de är inte den helaste dörren heller :P haha aja sen sa jag

Jag:jag måste hem snart
Matilda:ta ut hästarna då
Jag:okej

sen tog vi ut dom sen komme  vi in igen då sa matilda

Matilda:jag måste hämta vatten
Jag:okejj
Matilda:eller jag måste först kolla om bea eller katrin har den gula kärran om jag inet hittar den så kan vi inte hämta vatten
Jag:men jag börjar mocka josses box

sen när jag var färdig med josses box tog jag ruffas sen så bytte jag om sen när jag stog å vänta på mamma så komme matilda

Jag:vad gjorde du ?
Matilda: jag kollade om kärran vvar hos bea eller katrin sen fastnade jag hos bea
Jag:okejj men kolla i ruffas box
Matilda:Tack
Jag: jag mockade ruffas box för du hade mockat josses en gång när jag frågade om du kunde det
Matilda:ja just de ja
Jag:men nu måste jag fara hejdå"


Rätt detaljerat, har jag rätt?
Anna

Söt unge :)

Datum: 2009-12-31 Tid: 12:40:04
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: