I'm hoping that different action will create a different result.

Då var pojkarna iväg till Haparanda snart då! Kanske får man spela lite tv-spel nu?

Imorse var jag uppe tidigt och tog ut hästarna, skjutsade Tina och Jennifer till stan och mamma till Bureå. Nu kollar jag efter nya mobiler. Jag börjar luta åt samma mobil som Jennifer har, den är riktigt trevlig och prisvärd, men det är touchskärm! Vill ha den men borde verkligen inte! Skulle väl gå i tusen bitar om jag känner migsjälv?

Borde typ behålla min mobil.. Men det är tråååkigt! Och den är sämst.
Jag har en månad på mig att hitta ett bättre alternativ!

Idag blir det iaf ridning, kärlek.
Helle

Du kan få köpa en av mig ;) 100 kr bara, och den håller vad du än gör med den :) livslång garanti typ ;D hahaha

Datum: 2009-12-29 Tid: 18:20:51
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: