Wrap-up for year 2009

År 2009 har varit ett av de bästa åren hitills! Jag började året med fest och slutar det (peppar peppar) med fest, och har festat hur mycket som helst emellan! Jag har älskat och blivit älskad, jag har fått mitt körkort, jag har varit i Usa, jag har fått ett jobb och haft mycket egna pengar, jag har gosat med min Ruffa och haft de mest underbara vänner!
Nu siktar jag in mig på att 2010 ska hålla samma standard, eller högre!

























































Bilderna får tala för sig själva, och jag avslutar med denna fina bild som föreställer mig och getterna.
Och om ni inte redan märkt det så har jag försökt varva alla festbilder med annat! x)


Awesome

Förfärligt awesome år fan! =D Trots sina bakslag så har det varit bästa året i mitt liv tror jag =D

Datum: 2009-12-29 Tid: 23:54:06
Bloggadress: http://ingetmenmycket.blogg.se.se
Linnea

Tjenis Matilda! Inte så smart att inte byta nummer i lördags va..? ;) Men här har du mitt, så kan du höra av dig om du är sugen på att rida ut med mig nån gång (det är nämligen lite brist på ridsällskap nu för tiden... ;) )

073-8219928

Ha de!

/Linnea

Datum: 2009-12-30 Tid: 00:47:40
Bloggadress: http://lbystedt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: