It's fucking cold outside

Jag vaknade vid 06.15 men mamma var hemma så jag fick sova lite längre. Jag unnade mig till och med att sova på sidan, jag har måstat sluta med det, även om det är jätteskönt men jag får jätteont i axlarna och blir jättestel.
Så jag har tvingat mig själv att sova på rygg, inte kul.

Nu har jag engelska, vi ska fortsätta på våra intervjuer och sen vid halv tolv - tolv slutar vi. Det blir jätteskönt, jag ska hem och chilla hela kvällen, läsa i make up boken jag lånade av Therese och kolla på film och leka med Abbelooo och Hoodisch.

Senare far jag till stallet och mockar och tar in hästarna, men nån ridning blir det inte idag - Det är 25 minusgrader! Jag fryser för mycket. Och kan knappt andas.

Nu är jag klar med min engelskaintervju, gud vad skönt! Nu har jag inte så mkt annat i veckan att göra. Bara chilla!

Anna

Haha,kan man få läa som sig själv? :)

Datum: 2009-02-12 Tid: 11:48:23
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com
Anna

Haha, jeapp! En jävla massa tungarbete ;P

Haha, nä men seriöst, jag fixade texten och figuren i PS och sen skev jag ut den och nålade fast på undersidan, sen är det bara att måla i allt. Är man noga så blir det bra :)

Datum: 2009-02-12 Tid: 11:53:15
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com
Helle

Oj, hur kan man tvinga sig att sova på rygg? :O

Jag var tvungen att byta sovsida och det var så svårt så att jag var tvungen att sova med huvudet vid fötterna ju :P

Datum: 2009-02-18 Tid: 20:49:21
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: