Take what you need

Uhh, jag är trött som fan. Varför, varför stannade jag inte hemma idag? Det hade varit så skönt!
Men jag hade väl nån tanke om att klara veckan ut innan det är lov.

Ikväll ska jag beställa peelingen från www.uk.skinculture.com och förhoppningsvis som Standard Facial System 1, fast det blir dyrare. Jag får väl lägga ut lite pengar igen... Mamma ska betala för Peel 4000, som min födelsedagspresent.
Efter skolan ska jag gå till stallet hur som helst, förhoppningsvis slutar vi lite tidigare. Jag måste ut på en långtur med Ruffa, jag antar att hon inte fått "riktig" motion på ett tag. Jag måste nog köpa lite godis så jag håller mig uppe.
Och gå och lägga mig tidigt!

Imorgon ska jag och Michaela och Anna genomföra Esv-uppgiften. Blir nog bra.
http://sverigeonline.se/images/Delicatoboll%206%20st%20240%20g.jpg
Ja tack.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: