Spotlights don't do you justice baby

Vilket fint väder det blev, helt otippat! Jag ska cykla iväg nånstans, kanske båtis och hälsa på Anna, vad vet jag? Jag tänkte fara till stallet, men kommer jag väl dit så stannar jag säkert hur länge som helst och jag tänkte göra nåt annat idag oxå! =)
Jag hittade på en massa saker som borde göras i stallet, typ städa upp på ridbanan osv.. Och det är ju jag som hittar på sånt, och ingen annan är väl peppad på att fixa och städa så det slutar med att jag gör allt själv!

Senare idag ska jag klippa Ida, som sätter i löshåret idag. Vi får hoppas att allt går bra!

Igårkväll var det fest och grill hos Erika, maten var goood! Jag hade en trevlig kväll, och jag och Carro gick till Alba som hade öppet :') Lyckliga var vi!
Anna

Hihi :)

Datum: 2009-06-21 Tid: 18:08:49
Erikoo

Så jag lyckades med potatisen?=) Gud så glad jag blev :] Tack för kvällen sötnos! ;*

Datum: 2009-06-21 Tid: 23:41:03
Bloggadress: http://ingetmenmycket.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: