The truth may be out there, but the lies are inside your head

Puh, i stan var det hur varmt som helst idag! Jag "svängde" förbi Royal idag och köpte elastiska bandage och liniment för att se om Ruffas galla på bakbenet går ner sig lite. Ska börja med att linda endast bandage över en natt och se om det gör nån skillnad, som skoarn rekommenderade mig att göra. Hon har ju inga problem av det, men annars kan de tydligen vara svåra att bli av med. Fast å andra sidan, är man 26 år så ärdet ju förståligt att vara lite stel och ha lite "åldersproblem" här och var!

Läste lite om gallor på olika hemsidor, och det verkar inte vara alldelens för lätt att veta varför de uppkommer. Eller ens om de alltid är farliga eller inte. Men nån skrev att de kan ses som ett varningstecken, och att någonting bör förändras. Jag har ju på senaste ridit varannan dag, och lite längre, kanske jag borde börja rida varje dag nu ist för att hålla igång blodcirkulationen. Jag tror jag ska göra så, för det funkade ju förr.

Vid 19 ska jag och Josse/Lisa ut och rida iaf, blir säkert kul och då får vi se hur Josse känner sig i benen. Hon var lite stel som sagt igår, med långhovarna.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: