Hello sunshine

En grej kvar på storlistan, alltså projektrapporten! Och btw så är jag skyldig mkt pengar så det borde oxå stå på nån jävla lista det med. Jag skriver en nu.

1. 1500 kr till mami för att hon betalar in min restskatt. Blä.
2. 150 spänn till Rw för att hon lånat mig pengar till min mobil.
3. Pengar till T-Boy!
Plus att jag behöver fylla på min nya telefon. Man verkar slösa mer pengar då man behöver lära sig att använda touch...

Ikv är det 'Frisörhappening' för vårt projektarbete! Kanske får jag äntligen se mitt Marilyn Manson-foto! HEHEHE.
Schnygg chey.

Jag handlade på Dahl's-bussen igår, OCH, och hittade en klänning jag ska ha på 20-talspartyt, wiho! Kan kanske använda den som studentklänning oxå. Me like.

Jag har klippt en sidecut och ser enligt mitt tycke hopplöst hardcore ut.

Sommar snart.

Ah, nu har jag skrivit av mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: