Oskar Linnros - Annie Hall

Erika kom förbi (innan jag ens kommit hem) och väntade på mig så att vi kunde gå ut och träna. Jag förstår nästan grejen att vara kille, att hitta en "mörk och smal tjej" liggande i sin säng när man kommer hem, ja, det skulle jag kunna vänja mig vid.

Vi kickade boxningssäckens ass.

Det har varit en lugn dag annars, jag somnade på soffan på jobbet och det var heaven!

Annars har jag kommit fram till att jag faktiskt ska ut imorn, även om jag jobbar hela helgen. Bättre träffa folk ute nykter än sitta hemma och känna att livsgnistan slocknat.

Nästa vecka, fyfan. Just nu lever jag för de lediga helgerna!



Börjar bli dags att ta tag i nåt juligt, typ köpa julklappar kanske?
Awesome

Haha kärlek på dig <3 :D



MEN DU KOM INTE UT, ELLER HUR?!



puss.

Datum: 2010-12-11 Tid: 11:39:29
Bloggadress: http://ingetmenmycket.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: