7 Sanningar

1. Jag ser nästan alltid film eller ett avsnitt av en serie på morgonen när jag äter frukost.. Och därmed så fikar jag ganska länge..

2. Jag tror jag, helt seriöst, börjar bli en shop-a-holic. Jag börjar spendera pengar jag inte har!

3. Jag fyller 19 år om 15 dagar!

4. Första och troligen enda gången jag drack whiskey så spydde jag. Det oxå första gången jag spydde på fyllan.. Då har jag klarat mig ganska länge från det oxå.

5. Jag är en optimist, ser nästan alltid fram emot något, hur litet det än må vara. När jag har en dålig dag sådär en gång i halvåret då är jag riktigt nere däremot!

6. Skulle inte kunna välja mellan musik och choklad.. Musik borde ju vara ett lätt val, men vad äter man när man är riktigt kladdkakesugen?!

7. Jag samlar på mig smink och hårprodukter..

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: