Familjen - Socker

Sanna hade klassfest här igår, så det är fullt med brudar i huset.. Jag vågar inte riktigt springa runt som jag brukar :P

Anywho, här kommer lite bilder från Malå som jag snott från Erika.. Men jag har säkert fotat några så jag tycker mig ha rätt till det x)



Jag leker med tomtebloss!



Erika drack sin första (halva) öl! Den gjorde sig jättebra till den grillade korven, mums :)



Vi satt i ett vindskydd i backen, mina fötter förfrös och jag var inte alltför sugen på att bli fotad..



Och elden var förjävla besvärlig! Det tog hur lång tid som helst, för det blåste jättemkt.



Som sagt, det var kallt.. Och dagen efter åkte vi skidor båda två, Erika lärde sig stanna mkt bättre och jag åkte mest störtlopp, hehe!
linda

Tycker du borde gått som du brukar :O :D

Datum: 2011-04-19 Tid: 19:39:56
Bloggadress: http://llnda.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: