Coconut Records - Back to You

Idag har vi hittat lite mer grejer, jag och Linda, och fler affärer! Topshop, Beyond Retro, Face, och sådär. Jag har inte köpt en enda grej, förutom hårfärg... Men det behövs verkligen!

Ska fortsätta min lista med DAG 2! Min första kärlek

När jag var liten var jag kär i min granne, vi var 5 ungar som sprang runt och busade och ena av dom var jag lite ”förtjust” i, så att säga. Jag fick till och med ett kärleksbrev från han, har säkert kvar det någonstans i nån gammal gömma. Sen blev vi typ.. fiender? Du vet, kill-baciller och sånt, haha! Det var sjukt länge sen, verkligen!


Inte så intressant punkt på listan, känner jag.

DSC00123

Jag idag på stan.. Sitter brevid Lindas alkohol och ser skum ut.
sanna

ingen överraskning inte. vad blir det för färg då?

är det fest i helgen eller;)^^

Datum: 2011-02-03 Tid: 19:15:12
Bloggadress: http://sannasundins.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: