First Aid Kit - Sailor Song

Okej dag, rätt lugnt och trevliga kunder. Och fick sluta en kvart tidigare, så kom hem en halvtimme tidigare än vanligt hehe!

Jag är lite trött och så, men ska försöka peppa mig till en kvällspromenad ändå.



Min roomies!

Dag 14 - Mina drömmar

Jag har en del saker jag drömmer om att göra. Resor och att se platser är ju klart, men det jag egentligen vill göra är att köpa en egen stor gård med mycket mark runtom, ha ett stall och hästar. Att ta hand om allt varje dag, att rida ut i skogen och bara känna lugnet och samtidigt känna att man alltid har nåt att göra.
Som i Ragvaldsträsk och Tuvan typ, fast mitt eget.

Men, det ligger ju lite framåt i tiden, men det finns ju många saker man vill göra. Jag hoppas ju att jag flyttar med Carro till Norge nångång, jag vill gå en makeup-utbildning, lära mig spela gitarr bättre, skriva en bok och måla tavlor nångång i mitt liv, och lära mig andra random saker, typ morsekod.




sanna

haha, ja det funkar ju det med!

Datum: 2011-02-16 Tid: 16:14:22
Bloggadress: http://sannasundins.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: