Familjen - Det Var Jag

Jag ska också göra den legendariska listan. Deal with it.

Happ, då börjar jag då!

Jag heter Matilda Åsa Sundin, och är född i Skellefteå där jag bott hela mitt liv med min mamma, pappa och syster. Och hundar, chinchillor, fiskar (okej....).

 

Om 39 dagar fyller jag 20 år, och jag måste säga att tiden har rusat iväg!
För 6 dagar sen (se där, det har redan gått jättefort!) flyttade jag till Säve, en bit utanför Göteborg. Jag har aldrig flyttat förr, så det har varit spännande som tusan!

 

Min personlighet.. Ja, jag måste väl säga att jag är positiv, harmonisk och snäll. Men jag kan också vara riktigt lat, säga konstiga saker som verkligen inte alla fattar (det brukar vara kul för mig hursomhelst) och skratta länge för mig själv åt småsaker. Ofta förvånar jag både mig och omgivningen tror jag med att göra saker som verkligen inte förväntats av mig. Som att städa.

 

 

Jag är ingen tyst person, men ibland när jag sitter och pratar med flera personer så tycker jag mer om att lyssna. Det känns ibland som att det jag har att säga inte är lika intressant, och sen gillar jag att iaktta människor. Ansikten, former och färger fascinerar mig. Jag har börjat undra om folk märker att jag sitter och tittar på dom.. Skulle inte förvåna mig.

 

Men med mina bästa vänner kan jag säga vad som helst!

 

Jag har väldigt mycket svängningar mellan hur jag tänker på mig själv, vissa dagar är jag snyggast och bäst i världen, ibland känner jag mig mindre bra... Jag är bra på att leva mig in i hur andra känner sig, är rätt känslig också för vad andra säger om mig.

 

Men vad jag vet är att jag är väldigt kreativ, jag har mina vändor med pennorna, penslarna, böckerna, saxarna, sminket och så vidare. Det måste liksom ut på nåt sätt!

 

 

 

Gitarr är det nyaste, och det är så jävla kul!

Vad ska jag säga annars då? Jag gillar att vara utomhus, särskilt att vara ute och gå, rida eller cykla och prova lite nya stigar och vägar. Me like to parteey, vare sig det är pub eller nattklubb så brukar jag trivas om stämningen är bra! Att träffa nya människor som faller en i smaken är höjdpunkten. Jag behöver inte ens dricka för att ha kul.

 

 

Jag tänker sällan på livet på ett negativt sätt, utan försöker göra det bästa av situationen!






Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: