The White Stripes - We're Going To Be Friends

I helgen var det halloweenfest, som förra året blodade jag ner mig! Främst för att det är så roligt, och dessutom praktiskt när man har alla grejer hemma.



Fattar inte hur man kan bli så populär när man är lite kladdig och sårig, men det är väl en helt okej grej att bryta isen med ute på fest; "Haha, oj vad råkade du ut för på vägen hit?!"



Idag har jag hängt med Adam hela dagen, han var lite bakis men vi har varit hem till både mina föräldrar och hans, vi blev bjudna på god plank-stek och marängtårta.

Lite ont i magen nu men det är värt det!

Anna

På tal om att bryta isen, jag var på ica i min zombie-utstyrsel, killen framför mig i kassan tittar på mig en stund.. "Vi höll på med sånna där fejksår när jag gjorde lumpen, jag får värsta impulserna att plåstra om dig just nu" xD

Datum: 2011-11-07 Tid: 00:10:10
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: