The story Of The Impossible - Peter Von Poehl

Sitter och äter lunch och klockan är inte ens tio... Ja ja. Jag jobbar idag och sen har jag helg!

Jag jobbade igårkväll, först på ordinarie och sen 30 min i ske-hamn. Men fick betalt för 3,5 timme så det var väl inte superonödigt... Sen sov jag hos finaste pojkvännen <3

Igår var jag och red Bestsporren oxå, for en snabbis på Royal innan och inhandlade en ny sadelgjord och ett par ridskor, och det var välbehövligt båda grejerna.

Han var fin, lite het men den här gången var jag ju förberedd så det blev inge onödigt spring. Eller mest på stället, men sånt får man ta ;)

Men när vi skulle upp för backen i intervaller, och han fick trava så jävlar sa det bara pang och tokgalopp! Jag måste erkänna att jag har saknat att galoppera fort så jag var väl inte jättearg... Hehe!
Hur som helst var det jättefint väder och riktigt härligt :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: